Dulcețurile Cristina câștigă la raftul marelui retail

  • Written by
  • 07/08/2014 at 14:04
  • 0
  • dulceata fv

    ”Creierul” afacerii spune că încă de la început a avut o producție importantă, convinsă că nici clienții nu se vor lăsa așteptați. ”Unii oameni au fost uimiți de curajul nostru, producând o cantitate foarte mare de produse fără a cunoaște piața. Am fost foarte încrezători în calitatea produselor noastre, lucru care ne-a ajutat să fim din ce în ce mai cunoscuți”, a explicat proprietara afacerii.

    Cristina Socea spune că secretul bunătăților ei este, în primul rând, focul de lemne la care sunt pregătite dulcețurile și zacusca. În al doilea rând, în afară de pasiunea pentru gătit, familia Socea a avut și un mare ajutor: o carte. ”Ne-a plăcut dintotdeauana să gătim și să încercăm mâncăruri noi. Prepararea dulcețurilor am învățat-o din mers, inspirându-ne dintr-o carte de bucate foarte veche. Este o ediție de rețete culese și publicate în 1935”, a declarat producătorul pentru Agrointel.

    Cu produse de calitate, succesul nu a întârziat să apară, chiar dacă nu în forma în care Cristina și familia ei au plănuit. ”Prima noastră vânzare de succes a fost la 10 hipermarketuri Auchan, unde am vândut în jur de 10.000 de borcane. Am renunțat la colaborarea cu ei deoarece produsele noastre tradiționale nu erau promovate corespunzător. Produsele noastre, deși erau speciale, au fost aranjate pe aceleași rafturi cu produsele făcute industral. Nu am fost deloc mulțumiți și am considerat că brandul nostru și rețetele noastre tradiționale merită mai mult”, a explicat Cristina Socea.

    În prezent, brandul Dulcețuri Tradiționale Cristina are un portofoliu de 20 de produse începând cu dulcețuri, siropuri și terminând cu murături și diferite specialități de zacuscă. Societatea rămâne însă deschisă cererilor din partea clienților, mai ales că unii le solicită anumite rețete noi. (Mai multe, pe www.agrointel.ro)

 

Leave a Reply

 

Your email address will not be published. Required fields are marked *